Svar!

Tänkte svara på lite frågor .


1.Vad heter Hailie mer än sitt tilltalsnamn & efternamn? :)
Svar: Harmonie :)

2.Hur har du lärt dig att sminka dig så fint?!
Svar: Tycker inte jag sminkar mig något särskilt haha ,men tack. Jag har sminkat mig sen jag va väldigt liten känns det som.

3.Skulle du kunna tänka dig att göra videoinlägg? Du verkar ha en sån skön och sprallig personlighet! Skulle vara kul att få se dig mer än på kort. :)
Svar: Haha tack, men mja jag vet inte skulle nog bara kännas skumt.. Men någon dag kanske :)

4.Om du fick göra din absoluta drömtatuering, helt gratis, vad skulle du göra och vart skulle motivet placeras?
Svar: oj jag skulle nog kladda ner hela kroppen med godsaker & gulliga grejer .

5.Du är så otrolig vacker! Jag älskar din kropp!
Vilken är din absoluta favoritlåt?
Hur kom det sig att du bytte namn till just Electra?
Vad är din allra högsta önskan?
Vilken piercing är du allra mest nöjd med?
Vilken kroppsdel är du mest nöjd med och varför?
Kram
!
Svar: Ohh tack så mycket :* .. 1.Min absoluta favorit låt..Hmm jag har faktiskt ingen favoritlåt tror jag . Blueberry hill skulle jag dock kunna välja kanske :) Med Elvis.
2.Electra har alltid varit jag=) Därav det namnet ..Men det va så många årsen nu så det känns konstigt att få den frågan ^^.. 3.Min högsta önskan är att min familj alltid är friska & lyckliga . .4.Den piercingen jag är mest nöjd med är den i överläppen . :)..5.oj svår fråga...Jag är inte nöjd med något nästan ..Men överlag gillar jag att jag är iaf kurvig . Kram på dig

6.Hur träffades du och Jim för första gången? Och hur blev ni ihop? :)
Svar: Jag & jim började prata via nätet (va tillsammans med en av hans vänner innan därav kände vi till varann men aldrig träffats) sen träffades vi ett par veckor efter det iallafall:) Det kändes rätt från första minuten vi träffades..Jag kände på mig att han var den jag skulle spendera mitt liv med .. Han va inte som någon annan :)
Så det sa bara klick i princip=)


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign