5 dagar!

Missat 5 dagar på listan så nu blev det två täta inlägg efter varann här i bloggen ^^ Bra va?

Dag 21 - Den här månaden
Dag 22 – Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg
Dag 23 - Ett annat ögonblick
Dag 24 – Ett foto på en plats du varit på
Dag 25 - Det här får mig att må bättre

Är frågorna jag inte tagit tag i ännu så gör det i samma inlägg här ..

Dag 21 - Den här månaden
Oj ,jag minns inte vad jag gjort haha ..Sorry..Men jag är så spontan när det väl görs något så sen kommer jag inte ihåg det ..

Dag 22 – Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg
Oj vad svårt ..Brukar inte lyssna på något när jag är leden & arg ..Men när jag är glad blir det mycket rockabilly för de är glatt! sen när jag är uttråkad blir det mtv hehe.. Uppspelt ja Elvis,manson..

Dag 23 - Ett annat ögonblick
orkar inte..

Dag 24 – Ett foto på en plats du varit på
Tyvärr får jag vara tråkig här för har inga sånna bilder på denna datorn ^^

Dag 25 - Det här får mig att må bättre
En glad familj & shopping & tatueringar & fint hår..

Roliga svar va? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign