Gaaah!!

Först va det fint väder sen nu blev det fult ... TRÅKIGT! Jag som hade hoppats på att kunna vara ute massa idag med barnen ..Men så blev det inte .. Vi hannt till affären & köpa bullar & lita godis iallafall^^ Så vi får väl sitta & tröst äta ..

Imorgon ska jag baka tårta !Åhh jag längtar för just en sådan där tårta har jag inte gjort innan :) Ska bli kul (hoppas jag) ...

Lite deppig över mitt hår för det  typ lossnar lite här & där ..Vill ju ha det kvar ..Kan tyvärr inte göra weaving på mig själv,annars hade jag gjort det ^^

Annars så sitter jag bara & längtar efter våren <3

Glöm nu inte vara med i tävlingen ! Har ni inte blogg så kan ni länka på andra ställen med !
http://bettyboom.blogg.se/2011/march/tavling-retro-prylar-4-vinnare.html
Inte så många som är med ännu så där är ju stor chans att vinna...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign