Hailies 1-års kalas!

Tänka sig,min lilla sessa blir hela 1 år gammal imorgon :D Tiden har gått läskigt fort & hon känns fortfarande helt ny <3 Så mycket lycka denna unge bringar vår familj var dag .. Våra fina barn <3 Jag älskar er ..

Benjamin är lite febrig idag =( Hoppas det inte blir värre bara .. Men annars har dagen varit jätte bra <3 Många kom & tårtan blev populär & Hailie fick massa uppmärksamhet & fina presenter ..Mycket kläder & leksaker &  även en vettig sele till matstolen som vi behövt så länge! Pengar fick hon med =) Presenterna från oss får hon inte fråns imorgon :)

Hon har även fått mumsa lite tårta & muffins idag *^^* Det är ju hennes födelsedags kalas så hon ska med få "kalasa" sig lite =)

Massa disk & stök men en dag med fina människor.. TACK!

Bilder. Ursäkta att vissa är suddiga & lita knasiga ^^



Tårtan (bilderna gör den faktiskt inte rättvis)




 






Kommentarer
Postat av: Nellie-Sockertussen

Vilken fin tårta! Himla fin =)



Jag har en tävling på min blogg där du kan vinna ett skitfint retro förkläde! Kom o var med ;)



2011-03-13 @ 20:25:50
URL: http://sockertussen.blogspot.com
Postat av: IDA

vilken jävla bad ass tårta!:D



Håller du fortfarande på med hår ?

puss!

2011-03-13 @ 20:40:58
URL: http://juicyxo.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag hade varit ett mycket lyckligt barn om jag fått en sådan tårta på födelsedagen! Nu också för den delen... XD

Postat av: Babbi - Bloggdesign & Foto

Vilken fantastisk tårta! Synd du inte fick kanon bilder på den :)

2011-03-14 @ 22:06:19
URL: http://babbi.se
Postat av: luci

underbaaar tårta vad har du för fyllning? fina färger ^^

2011-03-15 @ 12:45:20
URL: http://luci.se
Postat av: Tina

Men Gud vilken tårta! Sååååå vacker! Åh vad jag önskar att jag hade kunnat göra en sån fin till min lilla tjej!:) är det sugerpaste du använder? Ska försöka mig på att göra en lite roligare tårta och skulle behöva lite tips:) måste man ha smörkräm under sån sugerpaste?

2011-03-16 @ 21:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign