Shopping!

Idag blev det lita faktiskt .. Behövde ett par svarta högklackade skor & foundation :) Så det fixa jag idag plus vi passa på att handla hem lite nödvändigt på city =)
Jag ser allmänt ut som en luffare just nu haha myskläöder,osminkad & ruffsigt hår ,jag har varit så trött nu ett par dagar så orkar inte bryy mig ..
Men men :)

Nu på kvällen kom Zandra med sin familj hit ,vi åt varma mackor  & snacka.. Hailie fick sin present med =) En stor mjuuk ful/söt åsna haha :D Typiskt dem ;)

Nu ska jag strax sova & glöm inte kika på inläggen nedanför detta..NY tävling!!
Kommentarer
Postat av: Zandra

haha ;)

2011-03-16 @ 14:54:59
URL: http://zandraaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign