En kladdig historia!

Idag har man varit lite flitig lite slarvig & lite social..

Började dagen med att dona lite i huset & sedan utanför huset.. Försöker få väck ogräs & försöker klippa ner alla "kanter"  Så en bit har jag kommit ..

Senare på dagen kom svärmor & Jims syskon hit , vi grilla & åt gott.. Jasg fixa till efterätt som var glass,marängfluff,bär & riven choklad.=) Gott gott . Hailie fick även detta såklart &  hon hade glass i heela huvudet sen haha,det blev bad.

Sen på kvällen  klippte jag gräset hemma hos mina föräldrar (Jag tycker det är kul att klippa gräs) ..

Imorgon blir det jobba & utöver allt detta måste jag ta tag i mig själv snart & jag vill verkligen ut på äventyr ! Jag vill leva livet . Jag är även gryymt tatuering & shopping sugen nununuuu....

Imorgon borde artiklen om mig i lokaltidningen komma ut =) Så ni som  har denna lokaltidningen får ju hålla utkik ;) Rama in den & sånt ni vet :D Haha .

 

Kommentarer
Postat av: Madde

Hallå där...



Jag brukar läsa din blogg då jag älskar dina bakverk och din stil.

Du är ursnygg Electra!!

Iaf, ramlade över en sajt med kläder och tänkte genast på dig.

Nu vet du säkert redan om den, men jag skickar en länk iaf.



http://www.miss-candyfloss.com



Massa kramar från Helsingborg.

2011-06-01 @ 06:31:57
URL: http://maria-madeleine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign