För er som undrar!

webbshopen är inte igång just nu .. Den kommer igång så fort den är uppdaterad . Ni lär bland annat se det här .. ser ni något ni verkligen vill beställa så kanske jag kan ordna det men glöm inte att frakten går på 100 :-

Nu till annat .. Idag har jag köpt Benjys maskerad outfit .. Ni som känner honom har kanske inte så svårt att gissa vad det blev ?
Har även köpt allt till fiskedammen åt barnen .Godis & presenter.. Jag skämmer bort dem lita ;)
Köpte allt det sista idag ..skönt..

På kalaset ska barnen få hjälpa mig baka ihop en tårta dem själva ska få smaska i sig ..Vi ska hoppa säck & vi ska ha fiskedamm vi ska ätra roliga mackor med mera =) Kommer bli bra.. Så snäääällllllaaa kan alla hålla tummarna för att det blir fint väder i kågeröd på Lördag? TACK!

Tycker föräldrar som inte hör av sig när deras barn blivigt bjudna på kalas är lite duma faktiskt .. Blir lite less på sådant...Barnen som blir drabbade ju..Låt dem ha kul,jag lovar att vi är inga vampyrer eller barnhatare i denna familjen.. Iallafall inte så mycket ;)

Benjys bästisar kommer iallafall =) Viktigast!

 Nä nu utvecklingsamtal & jag ska försöka komma med i föräldrarföreningen.
Jag borde fått styra & ställa hur skolorna & barn skulle behandlats i dagens läge..Då hade de vatt bra.

kram

Kommentarer
Postat av: Emma-Matilda

Är onepiece ett plagg man myser i eller ett plagg man hänger på stan i? Klicka in i min blogg och säg din åsikt!:)

2011-05-17 @ 13:28:39
URL: http://www.emmamatilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign