Hjälp Barncancerfonden!

Gör ett nytt inlägg om detta !

Jag har som sagt startat upp en egen insamling "Candysweet children" som kommer gå åt en av dem viktigaste fonderna, barncancerfonden..
Inget barn ska behöva gå igenom en sådan sjukdom.. Ett barn ska få vara barn & leva livet & vara lyckliga.

Jag säljer numera praliner i vit eller ljuschoklad med tryffel för 10 :- st därav 2:- går till barncancerfonden. För varje 100:- vi når så sätts det in på ett konto till fonden . Man kan inte bara sitta där & förvänta sig att "alla andra får väl rädda världen" Nä utan man måste göra något själv med..  2:- /Pralinen till fonden kanske låter lite..Men det blir snabbt pengar!

Jag fick äran att vara med i lokaltidningen om bland annat detta & mina bakelser ..Den artiklen finner ni HÄR .

All hjälp för detta uppskattas! Länka gärna om detta via din blogg eller liknande, sprid det vidare jag blir jätte tacksam!

Pralin vitchoklad med vitchokladtryffel  10 :-/st därav 2:- går till fonden
Pralin ljuschoklad med ljuschokladtryffel  10:-/st därav 2:- går till fonden.

Beställ via min mejl  [email protected]
Vid beställning som ska skickas  så tillkommer frakt från 24 :-
Man får beställa exakt hur många man  !

http://www.barncancerfonden.se/

www.svorono.se



KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vilka fina! :)

2011-06-01 @ 13:08:32
URL: http://womanvomits.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign