Ohoj!

Fikan klar i butiken till kunderna & jag sitter just nu med en kopp kaffe..Gött ..

Imorgon är det fredag & jag hoppas på fint väder i helgen så man kan fixa & dona ute :)
Älskar att fixa i trädgården..Tyvärr har de flesta blommorna jag planterat dött pga minusgrader på natten =( Mög..Får köpa nya sen .

Gjorde klart Benjys kalas inbjudningar igår =) Sen slka dem skickas  efter han bestämt alla han vill ska komma .
Jag gillar att dona med sånt :D Himla kul.

Kom nu & shoppa loss i butiken & fika med oss idag =) kram.

Kommentarer
Postat av: Linda Ohlsson

Varit med i dina tävlingar som jag har älskat.



Så vill tacka med att tala om att du nu kan vinna bloggsvar till din blogg hos mig!



Vore jätteroligt om du ville vara med.



kram

2011-05-06 @ 11:59:50
URL: http://blandadetavlingar.blogspot.com/
Postat av: Linda

vilka fina fräknar du har =)

2011-05-07 @ 21:39:45
Postat av: Karolina

Skymtar nog den fina sailorklänningen från Collectif =) Är det den tighta modellen eller den med stor kjol?

Å lite sugen på att köpa en men är lite osäker på storlekarna, brukar annars ha 44. Segt att få en för stor/för liten ju. Hur tycker du att den är i storleken?



2011-05-10 @ 20:06:16
URL: http://karolinahansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign