Sommartider!

Nästan :) Himla skönt jag har verkligen längtat!
Det bästa jag vet just nu att pyssla med är trädgården *^^* Tycker det är jätte kul ..Även fast den inte ä'r super fin kanske så är den finare än vanligt :) Tänkte jag skulle fota lite imorgon & visa hur det ser ut  just nu :)

Innan idag fick vi byggt grind & staket,tack Alexandra för hjälpen samt vi fika *^^* gjorde goda sommarbakelser innan ,sjukt gott !

fick köpt  skit fina muggar & tekanna idag samt  dynor & duk till cafébordet :) Tack mamma som gjorde detta möjligt ^^

Nu på kvällen grilla vi hos mina föräldrar ,gott gott ! Benjy sover hos dem inatt  & vi ska nu strax mysa med gott & film..

Imorgon ska jag nog försöka fixa i vårt sovrum lita ..

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Molly

Du borde dock ha omålade läppar mer ofta, du är så sjukt söt i det.

Du är såklart fin i röda också!



Och använder du aldrig dina bruna linser numera? Dom passade du också något fysatan bra i..!

2011-05-08 @ 08:21:27
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo





NU ÄR TVÅ TÄVLINGAR IGÅNGDRAGNA PÅ BLOGGEN! ursäktar om detta ogillas



* http://feliciaaulen.blogg.se/2011/may/tavling-phax-swimwear.html

- vinn en exklusiv bikini ur Kenzas val av bikinis



* http://feliciaaulen.blogg.se/2011/may/vinn-resa-till-gran-canaria.html

-tävling där man kan vinna en resa till Gran Canaria i 4 dagar.

2011-05-14 @ 12:08:23
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign