Frågor & svar!

Varifrån kommer ert efternamn? Ryssland
Hur många år har du & Jim varit tillsammans?  litta mer än 5 år :)
Hur många skor äger du? Rent föör många...Men vill äga fler :D
Vill ni ha fler barn? ICKE. Nixpix..
Vet att du mådde dåligt förr, hur är det nu?  Jo till och från mår jag ok .. Men är som sagt i en liten svacka just nu .
Bygger du naglar & förlänger hår  än? Japp
Sommar vår höst eller vinter, vad är bäst? Vår =)
Har du kommit någonstans med dina burleskdrömmar ännu? Nja just nu går jag & funderar på att starta en egen burleskgrupp med kurviga eller stora kvinnor =) Vi får se vart allt slutar .
Fler gaddningar på G? Såklart, lär inte sluta fråns jag är täckt mer eller mindre .
Kan du inte göra ett bildspel eller liknande på hur du sminkar dig? Jo någon dag när jag kan :)
Är Jim din STORA kärlek? eh ja =)
Har du många vänner ? Njä kan jag inte påstå . 2-3 styckna :)
Trivs du bra i ditt svarta hår ? ja, både jag & nej egentligen :) Vissa dagar ja .
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign