Jul jul!

Ja äntligen har jag julkänslan inne.. Det va många årsen sist =)
Nu har vi pyntat både insidan & utsidan *^^ * gran, glitter tomtar mm.. Dock går det mesta i vitt & grått :)
Julgranen är rosa . Så ja.. Inga gröna % röda färger direkt ..

Påtal om rött så är jag numera svarthårig.. yesyes sorgligt för några kanske men skönt ekonomiskt för mig :)

Vi kommer börja sälja tidningen " Min boudior"  i Lillans presentbod =) Den bör komma till butiken imorgon .
En tidning som riktar sig mot 50-tal .. Inspiration & härliga tips :) Kul!

Kan tyvärr inte ladda upp bilder av någon anledning ..

Kommentarer
Postat av: Linda

neeeeeeeeeeeeej! orangt skulle det bli juue

2011-11-20 @ 21:14:40
Postat av: Bettyboom

jaaa när jag pallar färga de ;) du kan färga de & fixa orange löshår te maj ju ^^

2011-11-20 @ 21:17:29
Postat av: Anneli

Jag har också rosa julgran, men det blir nog inte att ta fram den förena nästa vecka. Jag har en rosa ljusstake och allt annat julpynt är typ silverfärgat. Jag är inte så mycket för att följa traditioner och göra som det har varit år efter år. Måste piffa till saker och ting lite... =) think outside the box...

2011-11-21 @ 23:56:56
URL: http://rockabillybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign