Måla måla! frågestund

Oj , jag behöver verkligen mycket.. Färg till vardagsrummet både väggar & tak.. Färg till köket, både luckor väggar & lister mm.. OH varför är färg dyrt .. Men vill verkligen måla om våra luckor iallafall..

Se behöver jag smink med & kom på att till det jag behöver kommer kosta  över 600 :- sucky suck.. PLUS jag behöver mer löshår & längre .. baha .. Allt är dyrt .Men men.

Idag är jag hemma med barnen . Lite skönt är det ,men lär tycka det är trist sen för då blir man rastlös.Jag är en sådan människa som verkligen skulle haft nytta av körkort . MEN icke att jag skaffar ett för jag litar inte på mig själv så pass mycket.. Blir livrädd för möten &  det är ju inte så bra ^^.

Jag har en fråga till er som kanske vet? Har ni något bra & billigt tips på hur man kan klä om en svart skinnsoffa till något ljusare finare i shabby chic känsla ??


Tänkte ha en liten frågestund. Fråga vad du vill . svarar bara på folk som inte är anonyma .  så helst om man inte kan länka till blogg så kan man ju länka sin mejl =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har följt din blogg och bilddagbok under många åt. Har sett vänner komma och gå, så min fråga är varför vänskapen försvunnit till dessa eller om det bara är så att du inte skriver om dem? Tex Rebecka minns jag en som hette som du skrev mycket om.

2011-11-03 @ 16:25:24
Postat av: Louise

vilken är den absolut bästa sommaren i ditt liv?

någoting du är väldigt svag för?

2011-11-06 @ 18:16:42
URL: http://griislouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign