Till läsare!

VEM är du ?
Hur ofta läser du min blogg?
Hur hittade du min blogg?
Kommentarer
Postat av: Emily

Mitt namn är Emily Och jag läser den iprincip varje gång du uppdaterar iom att jag följer dig på bloglovin'. Och jag har i princip följt dig sedan jag hittade dig på Bilddagboken under namnet Plasticfuck.



mest för att jag tyckte att du var så oerhört cool och sminkade dig galet snyggt! Du är förresten en utav mina inspirationer och anledningar till tt jag började med smink från första början :)

2011-11-15 @ 20:35:18
URL: http://trickmetolife.blogg.se/
Postat av: sandra tell

Sandra Tell från svedala är jag =)

en tjej på 21 som lever livet, pluggar just nu för att få komplett gymnasiekompetens, för att i slutändan kunna bli lokförare =P

har en liten familj på två vovvar och en sambo.

Läser din blogg varannan var tredje dag,hittade först din blogg genom att söka efter den, men sedan tappade jag den och fick leta reda på den igen via din BDB då vi är kompisar där haha^^

Kraaam på dig <3

2011-11-15 @ 20:35:42
URL: http://sandrassanning.bloggplatsen.se
Postat av: Malou

Är en tjej från Sthlm på 21 år, har följt din blogg i flera år, innan följde jag dig på bilddagboken. Är verkligen sämst på att kommentera men ska försöka bli bättre. Jag följer dig via bloglovin så jag läser när du skrivit ett nytt inlägg =) Kram

2011-11-15 @ 20:53:15
Postat av: Emilia

Heter Emilia och bor i Kågeröd jag hittade din blogg på bdb för mer än ett år sen och läser nu din blogg dagligen :)

2011-11-15 @ 20:57:25
Postat av: Josefin

Hej1 jag heter josefin, är en tjej på 19 år ifrån karlskoga.. Hittade dej på bilddagboken och fick tipset om att följa dej där, så började bevaka dig och har fortsatt sen dess älskar dig och hur du är och älskar din stil! och hur ja hittade din blogg jaa via bdb då xD du är så jävla cool, diggar dej tjejen!!

2011-11-15 @ 22:25:14
Postat av: Lizzie

Lizzie, har "känt" dej sen 2003, har följt dej sedan dess och det vet du ju ^^.

Din blogg ja den fick jag av dej ^^

Och jag läser dagligen =D

2011-11-16 @ 07:41:22
URL: http://frunilsson.favs.se
Postat av: Lulba

i am lulba



aj äm lafj followin you överallt.. <3



TYP I FAKKIN LAV JUO...



xoxo

2011-11-16 @ 14:35:24
Postat av: angelica

Angelica heter jag är 23 år, ska snart flytta till ett hus ute på en Ö i Tornedalen tillsammans med min sambo.



jag klickar mig in på din blogg lite då och då för att se om du uppdaterat med nå spännande bilder eller så :)



Alltså jag har ingen aing om hur jag hitta din blogg men jag vet att jag "följt" den väldigt lääänge.

Tappat bort den ibland för att sen hitta tillbaka.

De som intresserar mig är väl ditt utseende och bilder (inte bara på dig, men oxå heminredning, hår Osv), jag älskar folk som är "speciella" och inte ser ut som alla andra :)

2011-11-16 @ 15:41:44
URL: http://ngeliica.blogg.se/
Postat av: Zandra

Jag heter Zandra och är 18 år gammal, bor i Göteborg.



jag kollar din blogg dagligen.



jag hittade dig på bilddagboken och så såg jag att du hade en blogg så jag var tvungen att kolla för jag verkligen älskar din stil. Så fastna jag för din blogg. :)

2011-11-17 @ 17:58:47
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: Monrou

Jag kallas för Monrou, heter det nästan överallt på nätet..

Följer dig på bloglovin & är vän med dig både på bdb & fb.

Följ och vart vän med dig i flera år och kommer fortsätta med det, hur många gånger du än försvinner från bdb och gör en ny användare haha ^^ I think you understand what i mean :)

2011-11-19 @ 14:58:06
URL: http://monrous.blogg.se/
Postat av: MissJitterbop

Well... 40-50tals entusiast från Dalarna. Vet ej hur jag hittade hit riktigt, jag lider av guldfiskminne haha, har din blogg på Favoriter/Sparade Länkar här på datan. Skön stil :)



Kram MissJitterbop

2011-11-30 @ 17:25:57
URL: http://jitterbopbaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign