Klocka!

Jobbat hela dagen & även fått gjord pappas överaskning som han fick innan .. Den va från mig Jim barnen & mamma.
En fin klocka där vi hade lagt till text där det stod älskar dig från din familj på. :) Tror han blev jätte glad.

Har fått hem elektrisk nagelfil nu med. Gött :) Underbar att använda faktiskt!
Jag gör fortfarande naglar i gele för 200:-  så passa på.

Imorgon är jag hemma med barnen =) Längesen jag va det själv då jag jobbat  ,ska bli skönt endå :)


<3

Funderat på att börja intervjua olika butiker & intressanta personer som jag sedan lägger ut här i bloggen. Va tror ni om det? Det blir ju intressant läsning plus reklam för olika företag mm. Finns det intresse av detta hos någon så hör av er =)

Kommentarer
Postat av: zandra

intervjua mig. Kan bli intressant läsning ;)

2011-10-04 @ 21:36:10
Postat av: Anonym

Har du ingen bild på klockan? :) Lät fint iaf

2011-10-04 @ 22:22:43
Postat av: Sandra Tell

Hej gumman. hoppas allt är bra med dig.

tycker det låter som en bra ide med intejuver alltid kul att få reda på nya saker.

Läste att du börjat bygga naglar, min mor är utbildad inom det men ska sluta med det hela, hon har allt från lampor till filar osv osv. om du vill kan du ju ringa henne och kolla om hon har något som du saknar som du kanske kan få köpa för en billig peng.. här hennes nummer ring efter 18 på vardagar Anna Tell 070-924 05 32.



Puss och kram Sandra

2011-10-05 @ 14:08:59
URL: http://sandrassanning.bloggplatsen.se
Postat av: s

låter som en superbra idé!

2011-10-05 @ 18:12:52
URL: http://odyne.blogg.se/
Postat av: Myran

Du borde kolla med olika barnbutiker på nätet, som kanske kan sponsra dig med snygga kläder till dina kids. :)

2011-10-09 @ 19:15:19
URL: http://denlillachocken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign