Kalasande!

Hejsan, det va ett tagsen ;)

Idag har vi haft kalas här hemma då jag fyller år den 28e så fick det bli firande idag .
Vill tacka alla som kom & fr alla fina saker<3 Va verkligen helnöjd med allt :)

Min kamera dog & har inte laddat batteriet ännu men ska ta mer bilder sen på det jag fick:)

Jag har iallafall fått
Rosa kristallkrona<3 ,1500:- presentkort på shock & 500 i övrigt. Shabby chic lampa, prydnadshjärta,ljus,skylt med fräck text  ( tror de va det jag fick av mamma & pappa :)
Fick sen innan då av Zandra  ett fint kakfat med cupcakes samt servetter & skor ;)
Zandras mamma Linda fick jag ett jättefint kakfat som ser ut som en stor tårta. skitfint!
Rebecca fick jag en fräck plåtburk & en bamsetjock receptbok.<3
Av Alexandra fick jag Johnny cash skiva :D
Janet fick jag skict fina hårgrejer av . Älskar dem!
Hopppppas jag inte missat något nu? Det har jag säkert bara för det ^^

Men ska ta bilder :)

(bild nedan när jag nyss bakat klart & sminkat mig)  yees




åhhhh <3

Kommentarer
Postat av: Molly

Fan vad fin du är..! <3

Du passar i lugg måste också påpekas..

Bör dock varna dig, dina öronsnibbar ser sjukt tunna ut! :( Kanske downsiza och töja om lite för att få dem maffigare?

Tips liksom..!



Grattis dessutom!

2011-09-24 @ 20:53:39
Postat av: BETTYBOOM

Molly tack :)

& tack för tipset. jag vet dem är skit tunna ^^

men jag har haft dem så tunna i något år nu =) så låter dem va istället :)

2011-09-24 @ 21:38:50
Postat av: Molly

Aha ok! Tänkte mer om du skulle töja mera, men annars så bör det ju inte vara någon fara..!

Mina är också jätte tunna och mina ligger bara på 25 :(((

2011-09-25 @ 10:02:36
Postat av: Isa

Grattis i förskott och kristallkronan var superfin!

2011-09-25 @ 23:34:40
URL: http://isabelleix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign