Oj!

Faktiskt chokad över gårdagen .. Inte visste jag du tyckte så.. Tycker jag egentligen gjort mycket för er imed er situation en gång i tiden .. Sen vräker du bara galla . Galla över något du inte ens vet något om..Som du fått för dig något helt annat än vad det är.. synd.. Det är lätt att fördärva .

Men men..

Något positivt är ju att jag satt & gjorde naglar igår i annan gele. KUL . =) Jag gör naglar just nu för 200 :- För att jag fortfarande övar .

Idag hade jag verkligen hoppats på att få jobba, men icke =( Ingen barnvakt åt Hailie idag .
Synd för jag hade behövt komma ut ..En hel vecka hemma är jobbigare  än att jobba kan jag känna :)

Så idag vet jag icke vad jag ska göra.. Funderar på att baka.. Nu när endå ens hobby är så jävla viktig så kan jag ju börja ta upp min igen som kostar pengar .. Sluta ju med den för jag tyckte det va för mycket onödiga pengar (egentligen inte för dyrt endå) Meeen ska man lyssna på alla andra så kan det ju kvitta =) Sååå ska nog börja baka VARJE dag nu & slänga ut alla pengar på det <3 Låter som en dröm.. SOM inte blir sann dock ..

Nä nu ska jag sluta vara bitterfitta ..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Zandra

HöhÖ!

2011-09-17 @ 18:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign