<3 !

Åhh nu har min arm börjat se ännu finare ut <3 Så glad för mina nya kompisar på armen *^^*  Ska ni gadda er så gadda er hos monsters inkhouse :) Hos Fredrik . Han är verkligen jätte duktig !
Ja denna veckan blir det klödd överallt har ju inte Hailie på Dagis För jag anser att hon är för liten :( Tycker det är hemskt att lämna sina barn när dem är så små till någon som dem inte ens känner .. (min åsikt och det handlar mestadels om mina egna barn) Jag vill mina barn ska kunna berätta om något jobbigt hänt tex .. Det kan inte Hailie riktigt än .. Men jag lär ju få söka plats snarast om något skall funka .Tyvärr.
Vill färga mitt hår rött nu. Typ mörk blodröd .. Någon som har tips på en riktig hårfärg som ger denna färg typ?
Anledningen till att jag inte kan ha mitt oranga hår är för att det är så satans dyrt att underhålla .. Trist .. Ball färg annars .
Nä Kram på¨er!
Kommentarer
Postat av: Josephine

Tycker också det är hemskt att lämna så små på dagis i väldigt tidig ålder. Men tyvärr har många inget val pga jobb etc :\

2012-04-18 @ 08:09:47
Postat av: Marymelody

Syos röda och svartzkopf (stavning?) brilliance den rödaste (:

Det är dom jag använder sen har jag en färgbomb den är FANTASTISK! :)

2012-04-18 @ 10:48:14
URL: http://marymelody.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vill du behålla det riktigt orangelänge,Använd hennafärg i färgen koppar. Ger skitfin orangefärg och sitter jätte länge.

2012-04-19 @ 10:02:33
Postat av: Lizzie

Uh har själv sån jävla ångest för jag fått sätta Rasmus i kö för en dagisplats i augusti.

Jag vill verkligen inte, men men :(

2012-04-23 @ 22:29:25
URL: http://akima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign