Hemma från stockholm!

Hej alla läsare !
Nu är jag hemma igen <3 Himla skönt. Rolig upplevelse & absolut trevliga & mysiga människor har man fått träffa!
Nu är slutcastingen färdig & svar får man antagligen i nästa vecka . Jag är nöjd med det jag gjort & jag tyckte jag fick fina komentarer & bra kritik <3 Jag är så nöjd & stolt över mig själv att jag klarat allt så bra .. Så även om jag inte går vidare nu ,så kan jag absolut leva på detta länge ;)
Iallafall... Vi har varit hemma hos mina faster :) Ätit mat & bakat! Himla snällt att vi fått vara där :)
Tårtan jag baka får ni bild på här nedan, dock väldigt dålig bild ;( Fick ingen bättre iheller .. Min mobilkamera SUCKS!
<3
Fyllning i den här är vitchokladmousse ,svart vinbärs mousse & vaniljsmörkräm.
Kommentarer
Postat av: Niiinis Sminkmamman

Men heeeeeeeej!!! Åh vad kul! Jättekul att du hittade mig.... Hihi! Hur känner du dig idag? Jag är helt slut.... Har massor o göra men är helt urlakad! Ska inte baka på några dagar nu i alla fall. Haha....



Puss & Kram Nina

2012-04-24 @ 09:44:23
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/niiinis/
Postat av: Soley

Håller med om att det var en kul upplevelse! :D Kul att träffa dig! :D

2012-04-24 @ 12:28:28
URL: http://bakmor.blogspot.com
Postat av: Svärmor

Hej svärdotter! Vad duktig du är! En sån toppen fin

tårta, den är urläcker!

Kram svärmor

2012-04-24 @ 12:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign