Göteborg!

Tjenis :)
 
Igår kom jag hem från Göteborg . Bästa staden <3
Har varit hos bästa Annie hela helgen. Varit i stan,åkt massa spårvagn & buss,fikat,krängt munkar ,varit i massa butiker, kollat film, mm =) I Lördags gick vi ut på rock bar(tror den hette så haha)  Först va där bara massa dryga metallheads haha ;) men sen kom där trevligt folk med =)  Va jätte trevligt och jag har aldrig varit ute så länge som jag va då haha :)
 
mjau mjaumjau mjau på det .
 
Haft en mysig helg med Annie . :) Saknar redan ! Göteborg är staden för mig ..Vill bo där i framtiden .Sov hela bussresan hem typ, väl hemma så vart det ju snökaos i skåne  Galet .
 
Jag fick iallafall köpt ett klädplagg till mig & julklapp till Jim .. Lite stressat haha ..
Igår fick jag min jacka jag velat ha så länge av Jim med. =) Älskar den !
 
Idag är det att vara hemma och städa (för det gör inte män tydligen haha)  mysa med barnen <3
 
Tyvärr fick jag inte så mycket bilder i helgen .. Tänkte knappt på att fota haha ;) Men men.. Här kommer någon enstaka..Suddiga dock ;)
 
Muppar
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign