Någon som inte är för alla!

Detta inlägg är riktat mest till  vissa som ska föreställa att stå en nära..Så ni som inte känner mig  alls behöver egentligen inte ens bry er om detta inlägg :) Skriver här för jag vet att de flesta snokar här då & då .. :)
 så varning för gnäll & lite ilska! ^^ kommer ta bort det igen om ett par dar ,,
 
 
 
 
 
 
 
 
Känns rätt töntigt att skriva detta här .. Men eftersom det verkar vara det enda stället man når ut till folk så får det bli så ...
 
Först och främst ...Våra barn ..
Ni säger att ni älskar dem att ni bryr er om det mm mm ..... Men kan sen aldrig ens hälsa på, hålla det ni lovar dem, skicka brev eller ringa dem ? Sen ska vi få på oss att det är för vi aldrig hälsar på eller liknande. MEN, hur ofta är ni här och hälsar på & visar att ni bryr er ?? Nä just det ..
Sen har ens barn det illa ställt tex.. Så bör väl man hjälpa dem utan att  sen ge dem skit efteråt för man gjort det ?
 
Sen till det andra ..
Hur kan man gå och klaga på en när man bara får igen sitt egna skit ?
Sen är det väl mellan mig och dig inte någon annan...
Det ska inte påverka någon annans relation till ens barn bara för tjafs vi har ? och hur kan en mor göra så mot sina barn ? Att ha tre barn men bara bry sig om det ena & det ena barnbarnet ? Tänk efter hur det varit i alla år och tänk efter på VARFÖR jag kanske tröttnat på det .. Att se folk jag bryr mig om bli illa behandlade av nära och kära eller att själv bli orättvist behandlad .. Inte ok ... Har aldrig förstått hur ni tänker och varför ni alltid låtsas som inget .,Ni förstår heller inte att ni får igen med samma slag?
 
Nä man klarar nog sig bättre utan
 
vill ni något  så skicka ett brev (vilket som verkar funka) eller ring kanske  (haha)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign