Pärlans konfektyr!

Hej alla läsare!
Hoppas ni har haft en fantastisk julafton!
 
Jag vill tipsa er om en fantastisk bok ! Jag har följt Pärlans ett tag via nätet & har alltid beundrat dem !
Nu har dem ju släppt sin underbara bok  "pärlans konfektyr  Kolor jazz & bakverk"
 
Där finns det recept på  underabara kolor & bakverk samt massor av tips som tex till hår & musik mm..
Jätte vackert fodral & jätte fina bilder . Lättläst & fantastisk . Jag är kär rakt igenom ! Allt i retro anda dessutom.
 
Jag kan bara sitta & titta i den och känna av att jag är i någon annan tid . Jag tipsar hjärtligt om denna fina bok!
Tack mor & far för denna fina bok  som jag önskat mig!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign