SNÖÖÖÖ!

Jag vaknar upp och inser att min dröm om en snöfri vinter inte lär hända ... MASSOR med snö över natten bara och det snöar än... Mög ;)  Dock kul för kidsen & mysigt för  julskyltningen idag .. Men ååh :(
 
Sitter just nu med färg i håret ... Har inga strumpyxor idag heller så lär ju fryysa imed jag vägrar byxor.. (har endast byxor när jag slappar hemma)
Så idag blire kallt =)
 
Vi kommer bjuda på julte & pepparkakor plus julsnurror idag=) Vår tomte kommer fixa detta åt oss ;)
Jag har inte så värst många julskorpor kvar då många av dem gick i fredags haha .. Men  har ju några & en drös andra smaker =)
 
Nä resa på rövva och göra en latte !
 
Ses kanske =)
 
Kommentarer
Postat av: Meela

Hoppas ni får det kanon mysigt idag och det kan ju inte bli bättre med julmys öppet nu när snön faller där nere! Skall försöka skicka dit min syster för ett besök och kanske en gran shopping :D
Glad första advent! Kram

2012-12-02 @ 10:01:29
URL: http://cherriegirl.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign