Svar på frågor!

Hej mina vänner!
 
Sitter och tar det lungt med Hailie nu . Vi har för en stundsen gjort jul apelsiner & målat .
I helgen va jag på julpyssel hos Janet & Sara . Himla trevligt :)
 
I lördags va jag & Benjy & shoppade massa julklappar . Faktiskt mysigt & han va jätte duktig !
Så det va min helg mer eller mindre .
 
Tänkte svara på era frågor här ...
 

Kommer du söka andra jobb eller satsar du på signes karameller till 100 procent?

Svar: Jag är osäker där .. Vill satsa  100 procent på min butik .. Men samtidigt ha  annat att göra med .. Vi får se.

 

Var det jobbigt att få barn så pass tidigt i livet som du nu fick?

Svar:  Nej det vart det inte

 

Vad gjorde du innan du startade din nuvarande butik? Tycker du om att resa, drömresemål?

Svar: 1. Då jobbade jag i min mammas butik plus sökte annat .. 2. jag hade säkert gillat att resa .. Drömresan är nog jorden runt ;)

 

Var du på Marilyn Manson och Rob Zombie konserten i Stockholm 5 dec?

Svar: Nej tyvärr inte :(:(

 

Vad ångrar du allra mest här i livet?

Svar:Att jag lät Pether tatuera min överarm..

 

Vad blir din nästa tatuering?

Svar: Hemligt ;)

 

Vad jobbar Jim med? :)

Svar: allt möjligt .. Rivningar  ,takjobb mm...

*****************************'

Sådär ja =) Lite bilder på det !

 

 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign