Dagen lång!

Hej alla läsare...

Jo , idag har jag blivigt intervjuad , haft Emmy här en koort stund då hon hämta praliner & sedan kom Linda & vi gick så sjukt långt idag så att jag tror vi frös ihjäl en stund ;D Riktigt äventyr haha ..

Sen gick vi hem & åt mat & efter det drack vi varm dricka . Sjukt glad att jag har Linda i närheten igen :)
Zandra kom in en snabbis med men hon dissa mig för hennes pappa idag ;) (haha)

Hmm ja nu sitter jag här & fryser lite till ihjäl.. 14 grader har vi i huset & haft hela dagen .. 13 grader i morse .. Jävla skit vinter säger jag bara .. Hatar kyla ;(

Imorgon ska Linda & Mille passa barnen här hemma på kvällen medans jag & Jim ska  på 20 års fest :) Blir säkerligen bra! Känner mig dock lite febrig & förkyld idag .. Hoppas det försvinner ...

Vad har ni gjort idag?

En lite halvgammal bild :)

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Såna godingar

Kram Svärmor

2012-02-06 @ 16:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign