Vikt!



Hoppla, jag har varit lite off.. Trilla i trappan här hemma & fick åka till akuten & har fått en riktigt rejäll stukning på ena foten samt ena armen kan jag inte ens lyfta.. Så jag kan inte göra så mycket just nu. tur jag har bästa mannen som hjälper mig <3.. Hatar iallafall att bara sitta & glo i en soffa .. Fått sova nere nu i två nätter =( Inte skönt.. Men men .

Ska man ha prliner inför alla hjärtansdag & dem skall skickas bör man beställa senast idag .. Inlägget om detta finns lite längre ner i bloggen ..Kika =)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

"Trilla i trappan här hemma & fick åka till akuten & har fått en riktigt rejäll stukning på ena foten " ... Jag gjorde exakt detsamma förra torsdagen, vänsterfoten här med!-.- Väldigt onödigt av oss tycker jag allt! Haha^^

2012-02-12 @ 22:02:46
URL: http://R0MU @ bdb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign