oh!

Änsålänge  har vi fått ihop några beställningar praliner =) kul.. Nu ska det bara komma igång riktigt !
Tycker alla med barn i sin omgivning likaså ni som funderar på skaffa barn i framtiden bör ta en funderare & faktiskt tänka " tänk om det vore någon jag kände" då hade man nog velat hjälpa till ? jag tycker barncancerfonden är den viktigaste fonden ! Jag försöker göra vad jag kan för att  hjälpa till.. Ni som vill hjälpa mig kan ju ta en titt på mitt förra inlägg :)  Plus man kan ju ge pralinerna till någon man bryr sig om :)

Idag har jag packat ihop pralinbeställningar  & druckigt latte .. Det är det jag hunnit :)
Igår umgicks jag emd Zandra mer eller mindre hela dagen haha .. Flippat å kvällen .. Undrar vad deras gäster egentligen tänker .. haha ..

Idag har jag ingen aning annars vad som sker men det återstår väl att se :)
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Åh vad de ser fina ut, du är så duktig!

Kram svärmor

2012-01-25 @ 10:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign