Trust!

Då va snön i skåne & jag gillar det inte ... Men det är ju bara att stå ut eller hur ?

Denna dagen har varit riktigt seeeg . Började med att dricka en latte sen gick jag & träna en stund.. Sen inom till mamma  & sen hem igen .. Fixat lite på kidsens rum  & har även bakat kanelbullar (utan mjölkprotin)  .. Annars har man mest väntat på dagen ska gå.. Barnen va ju såklart ute i snön innan ..Fast än dem inte gillar den jätte mycket så vill man dem ska kunna uppleva den endå .

Satt & tänkte innan att gud vad det skulle vara roligt med en "bästis" ..
En man kan ringa närsom, en man kan prata ut med om allt & kunna lita på att det stannar där .. En som inte dömer utan stöttar ens beslut .. En som ser en  & en som vill vara med en & vill umgås massa & hitta på saker ihop .. Ni vet den där otroligt mysiga vänskapen man hade  när man va mindre då man va " bästa" vän med en & samma alltid . :) Likson där man är viktigast i varandras liv (utöver familjevis menar jag såklart) .. Förstår ni hur jag menar?

Jag är ju sjukt kräsen & jag har jätte jätte svårt för att lita på folk  det gäller såklart även vänner .. Jag har dock lätt att känna för mina vänner men jag är jämnt osäker (nästan säker) att det inte är på samma vänskapsvis  tillbaka ..

Usch nej vet egentligen inte vad jag snackar om ..Inte haft en sådan vän sen typ när jag & Rebecca vart som tightast .


Nä nu ska jag slappa lite .



Kram på er <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men kul för dom som anser sig vara den typ av vän till dig och läsa dethär inlägget...

2012-01-22 @ 12:43:25
Postat av: BETTYBOOM

Anonym jag har två vänner.. dem känner mig & dem vet nog hur jag menar & funkar =)

2012-01-22 @ 20:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign