Underbara barn!

Ja.. Dagen började med att jag gick hem till Zandras mormor.. Där även Zandra & barnen va såklart :) Vi fikade & jag fick  nästan en skrattattack när hennes mormor berätta massa underliga saker man trodde hade slutat vid den åldern ,haha ;)

Sen gick jag & mötte upp Linda & sen gick vi hem :) Jag bakade scones & vi fikade på detta.. Sen promenerade vi en låång runda till.. Barnen har varit laaagom jobbiga idag.Puh.. Rastlösa.. Hailie är helt tokig i Linda & låter henne inte vara i 1 sekund ^^ Benjy är övervild <3 Tur jag älskar dem endå ;)

Linda bör vara sleden nu haha:)

Sen nu på kvällen va jag hemma en sväng hos mina föräldrar & snacka litta .. Nu hemma igen & färgar utväxt :) Min dag helt enkelt...

Vad har ni gjort idag?

Länk -->http://bettyboom.blogg.se/2012/january/hjalp-mig-sponsra-barncancerfonden.html <-- länk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign