Burleskigt!

Hej !
 
Denna helgen slutade rätt bra endå..
I lördags var jag & Linda på hbg festivalen & roa oss :) Käka langos,munkar & drack gott ;D Sen  hängde vi i 60-tals tältet <3 Sjukt roligt ..Bra musik & vi dansa loss riktigt mycket ! Värken i kroppen kom dock först idag.. Revben armar & ben haha ... Kul vart det iallafall:) Tack Linda .
 
Sen igår va det rätt slappt.. Va på Familia en runda köpte nya skor till Hailie & handla hem mat ... Träffa på Ivana där med =) Gammal barndomsvän . Käka glass mm..
Väl hemma så bestämmde vi oss för att göra om ett rum i huset till ett "burlesk rum" Så Jim fick köra igen & shoppa haha .. Han byggde en liten upphöjning i golvet (mini scen typ)  sen ska den målas & fixas ..Ska även byta gardiner med mera .. Ni får se bilder när det är klart=)  Jag ska då ha detta rum för övning bland annat ..
 
Idag är jag hemma med kidsen, fult väder & vet inte riktigt vad vi ska hitta på faktiskt ..
 
 
Kommentarer
Postat av: marta

Hej du fina! Måste börja med att tacka för en kanon blogg! Jag tänkte jag skulle rådfråga dej lite angående en trevåningstårta, det är nämligen såhär att jag ska göra en bröllppstårta till min pojkväns kusin som snart ska gifta sej och jag hade tänkt göra den i tre våningar men min fråga är hur får du den stabil? Går det att stapla de tre tårtorna på varrandra utan problem elle måate du ha något emellan? Hemskt tacksam för svar! Kram från marta :)

2012-08-02 @ 20:34:04
URL: http://martanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign