Göteborg i mitt hjärta!

Hej mina kära bloggläsare.
Jag vet jag vet att jag är sämst på att uppdatera .. Meen.. Nu har jag & min man varit i Göteborg & dessutom varit barnlediga i 5 dagar! Hur mysigt som helst :) Dem första 2 dagarna vart man hemma & slöa mest , Jim jobba på dagarna då endå .. Sen i Fredags åkte vi tidigt till Göteborg . Jag älskar jag älskar jag ääälskar den staden ! Den är såå jag & jag vill verkligen bo där i framtiden.  Men iallafall,,, Vi tälta första natten men på d agen vart vi inne i stan & shoppa loss :) Mest på Haga <3. Så underbart mysigt .
Blev ny klänning, underkjol, tidning, armband & en nya söt plånbok *^^*
 
Jim köpte såklart cykelprylar (sånt jag endå inte förstår mig på)
 
Sen tillbaka till tältet & det SPÖREGNA!! Men vi låg & slappa hela dagen där *^^* åt gott & bara va .. Blev en minirunda i skogen brevid campingen sen när regnet lugnat sig lite :)
 
Dagen därpå (lördagen) Så åkte vi in till Universeum ..Åk dit med era kids säger jag bara! Massa djur & massa annat kul :) Kostar dock lite förmycket kan jag känna.. 200 :-/person.
Men verkligen mycket  kul där inne !
Sen efter det åkte vi & köpte lite presenter & vi fika på ett mysigt ställe på haga såklart ;D
Efter det hade vi blivigt hembjudna på både mat,sällskap & sovplats hos Annie & hennes man även¨såklart deras söta söta son :) Charmtroll!
Va hur mysigt som helst & det får vi göra om <3
 
Sen söndagen käka vi frukost där med & snacka lite sen blev det att resa hem :( Hade gärna hämtat kidsen bara & sen stannat där !
Tack Annie med familj för allt.
 
Väl hemma så vart det mer eller mindre ner & hämta barnen <3 Gosungar..
Idag har vardagen börjat igen .. Signes karameller öppnar inte fråns nu på Onsdag så jag är hemma med barnen & slappar.. Fint väder idag iallafall, alltid något :)
 
Mer bilder finns på min fejja!
 
 
   
 
 
Kommentarer
Postat av: Ullis

Oh vilken snygg plånbok, var hittade du den?

2012-07-11 @ 21:03:59
URL: http://itsonlyrocknroll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign