Sunkig bloggare!

Ja, det är jag det ..  Glömmer faktiskt bort att blogga .. Facebook tar över ..
Idag har jag städat bakat & tvättat .. Så varit flitig ..
 
Imorgon blir barnen hämtade av sin mormor & morfar sen ska dem semestra i 5 dagar <3
Helgen blir det av till Göteborg för mig & Jim. Mysigt .
 
Nu i helgen som va så stod vi på marknaden i åstorp , lika mysigt som vanligt =) Fick sålt en del & många fick upp ögonen för en så det är bra. Nu har vi dock semesterstängt i en vecka.. (öppnar nästa måndag )
Vädret höllt sig faktiskt hyffsat bra hela tiden.. Skönt det :) Träffa roliga människor .. Lite bekanta ansikten & vänner dök upp  med =)  Jag snutta på lite smirnof ice (jevla gott)  Blev lite lullig men det vart bara extra kul ;)
 
Jag & Sara leta efter någon  polacksnubbe hon digga haha ;D Hon är för go,, Hailie älskar henne..,
Vi prova dessutom många fina mn dyyyyyra hattar.. En hatt 700.800 kr .. Hade tyvärr inte råd med det ;D
Va någon av mina läsare på marknaden=)?
 
Peppe & Lotte kom med förbi, älskar dem.. Sjukt underbara & roliga.
Ja kul vart det , synd det är över.. Vill gärna stå på fler marknader :)
 
Ska försöka ladda upp bilder nu då .. Får se om det ens går ..
 
 
 
Marknaden :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign