Åstorps marknad!

Hej mina vänner! 
 
Jag vet att jag verkligen har blivigt dålig på att blogga .. Jag vill så gärna men ja.. Mer än så blir det liksom inte :) Ska försöka bättra på det ..
 
I helgen är det Åstorps marknad (torpadagarna) Då ska Signes karameller såklart vara där :) Ska verkligen bli kuuul, hoppas bara vädret blir bra nu så man slipper regn & storm :)
 
Sen nästa helg igen blir det en liten resa till Göteborg i tre dagar=) Bara jag & Jim .Ska verkligen bli mysigt .
Har ni några roliga tips på affärer & vad man kan hitta på i göteborg så skriv gärna ner  dem till mig :)
 
Hailie är dessutom nästan helt blöjfri nu, sköönt.. Hon har bara blöja på natten .. Hon är ssåå duktig min lilla två åriga tjej . Ska köpa ny säng till henne nästa månad med .. Vekligen dax haha .. Sen så blir det träna av blöjan på natten med . Så nappfri & ingen blöja.. kan de bli bättre .. Dock har hon varit helt nappfri sen länge tillbaka nu .
 
Benjy har sommarlov nu & han är så rastlös ^^ Men han  har gjort så mycket endå redan .. Men det räcker inte för honom inte , det ska hända saker helst hela hela tiden .. Men nästa vecka ska båda barnen med mormor & morfar på husvagnssemester i 5 hela dagar . Ojoj.. Så länge har vi aldrig ens varit utan barnen haha. Max 1 dag har man  varit ifrån dem .. men dem längtar & tycker det ska bli jätte roligt .. Ska även bli kul för oss & få göra något bara jag & Jim.. Vi har aldrig under våra 6 år gjort något själva på det viset :) Hårt arbetande föräldrar ;D
 
Sen där efter så är det dax för Jims tatuering. Åhh jag längtar haha .. (Önska dock dem 3000 kr va till mig själv haha) Men Jim lär bli sjukt nice i sin gaddning så det är lungt ;D haha .. (jag fyller 25 i sebtember & önskar mig tatuering pik pik pik)
 
Hmm vad är där mer att berätta .. Min godisbutik blir bara bättre & bättre <3 Mitt lilla hjärta *^^* Folk kommer in & blir så positiva när dem ser den & aldrig något gnäll om att  det är dyrare godis.. Folk handlar på som inget =) Roligast är när där kommer in nya kunder som hört om butiken eller har fått gåvor därifrån av andra . det är verkligen kul :)  Jag funderar på att ta in  tuggumi med gammla filmstjärnor på .. Dock hade sånt tuggumi kostat kring 25 kr då det är svindyrt att köpa in :( Men jag vill så gärna ha in sånt .. Frågar äääääär hade det funkat ? hm hm ..
 
av någon jobbig anledning kan jag inte ladda upp bilder sen det nya möget här på blogg.se....suuck.
 
 
Kommentarer
Postat av: Maol

Jag måste in på Universeum varje gång jag är i Gbg. Helt underbart ställe! Varit där? Lika underhållande varje gång. ^_^

2012-06-28 @ 19:15:37
URL: http://monstars.blogg.se
Postat av: Marymelody

Ni borde verkligen äta middag på joe farellis!
Usa inspirerat dinner hak med fantaaastisk mat!
Ligger på avenyn brevid hardrock cafe :)
Googla joe farellis så hittar du hemsidan med karta, meny och bilder :)
Rhöskamuséet har alltid fina utställningar och billig/gratis entré :)
Botaniskaträdgården är väldigt mysig att promenera runt i.
picknick i slottskogen borde alla ha!
Ta färgan/bussen ut till marsstrand och promenera runt i mysig havsidyll :)

2012-07-03 @ 14:33:11
URL: http://Marymelody.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign