Nytt i min lilla butik!

Hej alla !
Idag har jag fått påfyllning & lite nya godsaker till butiken :)
En ny karamellsort , persika passin & sockerpinnar med vitt & brunt råsocker :)
Sen på fyllning på strutar.. Tex chokladstenar,brända mandlar & starka jordnötter .
Mer bravokolor bland annat :) Alltid kul med nytt .
Tips är att köpa student eller avslutningsgåvor hos mig =) En del som gjort det & det är såå kul <3
Imorgon ska jag baka är tanken dock först handla ..
Min man ska jobba natt & ja han fyller år imorgon med <3
Nu ikväll har vi käkat hos mina föräldrar ,grillat =) Sen bada jag bubbelpool & drack lite likör (lyx va)
Nu är det lite slappe & sen sängen.
Kram på er
Kommentarer
Postat av: Emma

Säljer du på nätet också?

2012-06-07 @ 21:12:45
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Bettyboom svarar

emma ja det gör jag=)

2012-06-08 @ 07:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign