Bio!

Idag fick jag & Jim barnpassning =) Mina föräldrar passa dem & ja dem sover över där med =)
Vi gick på bio :) Mysigt, vart verkligen lääängesen vi gjorde något sådant.

Annars idag så har vi varit ute & fixat i trädgården. Tog ut våren i förskott eller vad man säger ..Jag tog upp allt ogräs vid plattorna & tog fram  bort & stolar ^^ haha .  Mysigt . Barnen lekte & hade sig under tiden så det vaa perfekt.

Igår va vi ute heladagen typ med kidsen . Hade en riktigt mysig dag faktiskt =) man får så mycket energi av solen <3

Nu är jag & babe hemma igen iaf . Ätit lite & druckigt latte . Nu blir det nog slappe.
Älskar min fina familj <3

     

Kommentarer
Postat av: Linda

söta ni e =)

2012-03-04 @ 20:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign