Happy me!

Ja idag blev jag positivt överaskad . Nästa vecka ska jag till stockholm på casting.. Men inom vad är jag hemlig med för vet inte hur pass mycket man får säga *^^* Men att jag kommit såhär långt är en fin bekräftelse bara det <3  Jag är nervös men samtidigt jätte glad <3 Plus jag kommer träffa min faster för vi ska sova där :)


Idag i butiken fick vi inte in godiset jag väntar på .. kanske inte kommer fråns nästa vecka.. SUUCK eviga väntan ...
Men jag har tur som redan har fina stammisar <3


Imorgon är det torsdag <3  Livet känns bra

Puss på er fina!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det för det nya bakningsprogrammet tro? ;)

2012-03-28 @ 19:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign