Stor!

Hej alla fina läsare!

Idag sitter jag i min mysiga lilla butik i åstorp =) Nyss packat beställningar <3 Fick en rätt stor beställning igår ,himla kul & uppskattat . Blir så glad :) Vill ni med beställa gå då in på min blogg för signes karameller :)
Vill ni med beställa så gå in på min butiksblogg . signes karameller ..

Idag har vi beställt ännu mer saker till karamellbutiken. Så nästa vecka kommer där strutar med bland annat choklad grejer & torkad frukt =) Det ni!

Snart helg =) Skönt.. Jag & barnen ska vara hos mamma i helgen då Jim & pappa ska till stockholm . Så vi ska ha det mysigt med vampire diaries & chips mm :) Härligt ! OCH favoritmat <3 yumyum.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign