Svar på frågor !

  • Är du duktig på matlagning?:)
    Vad brukar du vanligtvis laga för mat åt familjen? Svar: Nej jag verkligen S.U.G.E.R på att laga mat :( När jag väl lagar man så blir det simpelt som tex köttfärssås eller liknande :D
  • har du öppnat en egen butik`?
    kommer du sälja dina bakverk där då? Svar: nej inte än men håller på=) Och nej inte bakverk. Men godis =) Ska bli en gammeldags godismysbutik .
  • Vilken var din första tatuering? Svar: hehe en ful liten tribalros jag har på skuldran. jag va 14 år :=)
  • Kan inte du lägga ut receptet på hur man gör sån där regnbågs kaka? Svar: Det är inget särskilt recept utan det har hur man färgar sin smet att göra :)
  • Hur lärde du dig göra såååååå fina tårtor?? Svar: Tack :) Jag testade mig fram .bakade ofta &  lät mig inspireras ! :)
  • vilken tårta eller bakverk som du gjort, är DU mest nöjd med? :) Varför?
    Visa gärna bild också? Svar: Oj den frågan är svår. men en typisk Electra tårta som jag älskade att göra va M.L pony tårtan med alla färger .Den va dessutom regnbågsfärgad innuti. jag älskar att göra färgbomber :). bild
  •  
  • Om du fick önska dig en talang, realistisk eller orealistisk, vad skulle du vilja ha isåfall? Svar: Kul fråga :D Jag skulle vilja vara mer konstnärlig på att tex måla tatuera ..Om man ska vara orealistisk så skulle jag vilja flyga eller kunna göra mig osynlig ^^

 

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Jag skriver om min LKG, läs & kommentera gärna!

http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

Undrar du vad LKG är för något? Klicka på länken här ovanför så står det där om du bara bläddrar ner lite! :) Klicka på länken & läs innan ni frågar ngt! :)

Förlåt om du inte vill ha sånt här, men antingen så hade du inga "regler" eller så fattade jag "reglerna" fel :)

2012-03-10 @ 17:22:17
URL: http://idahtt.blogg.se/
Postat av: s

du som är så pyssliga av dig,kan inte du tipsa om några bra sidor där man kan köpa pysselsaker till att göra egna burlesqueaccessoarer och hårblommor? :)

2012-03-11 @ 17:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign