Typiskt!

Fick köpt dyring färg idag så blev det helt fel nyans .. suck .. Ser redan nuu att det är rent för ljus färg .. Skit skit skit .. vad gör man liksom..Får ha det så ..

Men men.. Idag fick vi in strutar med moccachoklad ,chokladstenar & jordnötsblandning med olika kryddor yum yum.  en strut 25 kr st =)

Fick blomma idag igen <3 Blir helt rörd . tack samantha .
Som sagt man vet vilka som verkligen finns där när det gäller att stötta <3

Hmm vad har mer hänt .. Inte mycket=) varit en jävligt härlig dag idag på jobbet & när jag kom hem fixa vi mat , sen efter det gick jag & ungarna ut 6 lekte innan sovdags  <3

Myspys..  Imorgon är det fredag & då hoppas jag NI kommer & köper helggodis ;)

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Säg till om det är något jag kan hjälpa dig med i butiken jag vet hur tufft det är när man startar eget vad som helst ring om det är något kram Samantha

2012-03-29 @ 22:19:30
Postat av: Bella

Tjo! Jag kikade in på din blogg för första gången på länge nu, och antar at du har färgat håret rött (eller orange/rött?)? :) Måste bara på tipsa om Revlon's sk. "färgbomber"! De finns i knallrött, orange, lila... you name it. Har själv rött hår och när färgen inte håller/fäster speciellt bra är den inpackningen räddaren i nöden :) Googla lite om du inte hört talas om den innan! Den är rätt billig också med tanke på hur länge den räcker.



Hoppas jag tipsade om något nytt så att det inte blir tjat haha

2012-03-30 @ 14:55:16
Postat av: Lizzie

Oh vilka charmiga fräknar Benjy har =D

2012-03-30 @ 16:38:41
URL: http://akima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign