Baka baka liten kaka!

 
Hej mina kära läsare!

Idag har jag städat & tvättat en maskin tvätt samt bakat ... Blev vaniljdrömmar & någon skum rulltårta ^^
Idag blir det bara att ta det lungt resten av dagen .. är så trött så att jag nästan somnar .. Tänkte dela med mig av lite saker jag har till salu här... Har ni någon intresse av sakerna så mejla mig på [email protected]
 
 
Handgjorda minihattar (finns bara en av var)  170::-/st  Och om de skall skickas så kostar frakten 40 :-
 
 
 
Dreads 65 st helt oanvända.. väldigt fluffiga .. 300 :-  skall dem skickas så 50 :- frakt
 
 
Kjol storlek 44  (liten i storleken)  använd två -tre ggr.. 200 :-  med frakt 250 :-
 
 
Klockad tubklänning i svart spets . Underbart fin .. Tyvärr förliten för mig.. storlek 36 ..
200:-  frakt 50 :-
 
 
mejla vid intresse =)
 
 
Kram ;)
 
Ps jag vet att det halsbandet inte funkar till den klänningen jag har på bilden haha ;)
Kommentarer
Postat av: Sanna

Såg en tjej som heter Jenova på dayviews/bilddagboken, hon har nästan samma tatto som du! Rosa leofläckar :-)

Svar: jag vet vem jenova e och hon har ingen likadan tatto som jag ? därimot har abbylarsson kopierat ..
Electra

2012-12-05 @ 12:44:04
Postat av: Sanna

Okej, vet inte vem det är!
Nej hon Jenova har ingen exakt likadan men tattade idag sig just rosa leoprickar..Tänkte på dig liksom!

2012-12-05 @ 22:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign