Barnvakt!

HEJ & HÅ!
 
Igår hade vi barnvakt tills idag .. Så vi åka ut & käka mat sen åkte vi hem till Peppe & Lotte .. satt & snacka skit & drack  några cider (jag iaf) Jim kör ju ;)
 
Hemma 0030 så det va sova direkt.. Helt slut .
Imorgon är det halloween grejs på skolan så ska klä ut benjy =) Spännande .
 
Idag va vi en runda på centersyd.. köpte strumpor & vantar  till kidsen . Det gick på 300 spänn... Allt är så himla dyrt nu förtiden så det är så trist att handla ..
Linda jobbade idag med så vi sprang inom där & sa hej en snabbis . Så att ja.. =)
 
<just nu är jag i en tråkig svacka så jag vet inte hur pass aktiv jag lär va här framöver .. Men får hoppas att skriva av mig får mig bättre ..
 
Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign