Pung skum!

 
Eller inte ;)
 
Jobbat hela dagen, mitt liv känns väl sådär intressant haha..
Måste bara nämna att tyvärr är lunnaskolans personal ( inte alla men många) jävligt oansvariga och det gör mig förbannad .. Usch !
 
Nästa helg göteborg <3 önskar mig bara skjuss dit på morgonen .. Till helsingborg då alltså *^^' Någon frivillig ja?
 
Kämpar med min webbshop men det sitter fast nu så är lite sådär  på resten.. Behöver hjälp med det där tyvääärr...
I helgen är det ju julskyltning i åstorp & då har både lillans presentbod & Signes karameller 15 % på allt !!Bara den dagen med  2 dec... Så passa på=)
 
Idag fick vi dessutom massa granbuntar in till butiken =) säljer för 35 kr st.. Rätt stora & rejälla med =)
 
Mja allt för nu..
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign