Neostalgi marknaden!

Hej alla fina!
 
Igår va vi i Helsingborg på marknaden där & hittade jätte fina saker <3
Hitta en jätte tjusig köksvåg som är i ljus ljus rosa .Så himla fin den kosta 245 egentligen men fick den för 200:- . Sen hitta jag en underbar samlar bild med en brutta på &  denna samlar bilden är från 40-talet . Den kosta 100 :- ... sen hittade jag en underbar coca cola spegel/tavla .. ohh vi vänta oss att den skulle kosta iaf minst 800 :- men den kostade bara 150 :-.. så den tog jag direkt :D  Verkligen hur mycket underbara saker som helst där ...
Hitta blandannat en stor karusell grej.. Leksak/prydnad alltså.. kosta 7000 :- haha den va jätte fin men oj så dyr .
 
Leta väldgt mycket efter fina betty page saker men det va ingen lycka där tyvärr.
 
Och tack mor & far som sponsra <3
 
Efter det blev det donken  sen hem & slappa .
 
 
 
 
Idag är det måndag & det är iallafall min & Hailies "lediga" dag . Så vi sitter och pysslar  . Sen blir det att hämta mina stora grabb <3 Älskar mina baarn så himla mycket så att det gör ont .
 
Snart är det även carnevalesque , jag längtar!  Någon som ska dit ?
Kostar 380 :- jag hoppas jag kan ordna det ..Jag unnar mig sällan något sånt om jag nu inte säljer av något först haha ;) Men ja det ska bli så roligt .
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign