Underbart fint skåp!

Ohh jag älskar mitt nya skåp/hylla..
Började med att min mor fick ett likadant av hennes bror Thomas , så blev jag sååå avundsjuk på det för det är verkligen helt underbart & helt i min smak :) Då blev det byte på gång.. Jag och min morbror byta mot min dator hehe  ;P Men ja det är helt underbart i mitt kök :)
 
Igår va vi på ikea & köpte värmeljus ,mysigt. Sen köpte jag även ett nummer av senaste "Min boudoir"  Bästa nummret hittills kan jag tycka . Så fina bilder & härlig info .. Detta nummer bara skriker det Electra om :) Köp den tycker jag !
 
Sen idag va jag & mina föräldrar på flower team i hbg (underbar butik)  Fick plast macroner ^^ Hel söta.. Sen köpte jag även grav saker till min farmor signes grav & farfar då. .Köpte ett ljus plus ett hjärta,blomma & ett litet brev där det står saknad på ..Då i  keramik :) Blev jätte fint hos dem ..Rensa även bort alla gammla löv & sådant . <3 Saknar farmor väldigt mycket.
 
Nu sitter jag här med latte  ,Hailie sitter brevid och pärlar & Benjy kollar på tvn :) Jim är iväg i hbg och bmxar ..
Så är det med det !
 
Säljer lite kläder med ..bilder kommer här nedan.
Och just det ett inlägg längre ned har jag en tävling glöm inte va med i den <3
 
Klänning storlek l 300
Kjol  (man har den i midjan)  storlek 44 (liten)  200:-
 
 
 
 
 
****
Mitt fina skåp
 
Och en jag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign