Electras recept*Kladd*bok!

Hopphej! Jag gillar att pyssla & så många frågar efter recept & sådant som är mina favoriter & som jag kommit på  själv .. Såå jag tänkte att jag börjar sälja små egengjorda srap receptböcker :) För en peng som täcker matrialet & som plus ger mig en liten slant . Jag har gjort en exempel bok på detta här nere som ni kan se.. Man kan få själv välja teman på "böckerna" tex djurtema bakningstema kärlekstema presenttema bröllopstema medflera... Sen tar jag & gör något i dessa teman tex .. Har du önskemål på recept så skriv gärna det :) Annars blandar jag lite olika .

Receptbok handgjort med 6 stycken recept plus tips 170 :-
Receptbok handgjort med 12 stycken recept plus tips 220 :-
Sen tillkommer ju alltid tyvärr den duma frakten om de ska skickas 25:-

Vill du köpa detta av mig kontakta mig via mejl [email protected]

Bilder


  

Nu är detta mest en "kladd" där jag textat själv ..Ni som köper detta sedan lär ju såklart få det utskrivit från datorn så det är tydligt :) Om ni nu inte vill jag ska texta det ;) Det ska ju inte kallas "Kladd" för inget :)

Kommentarer
Postat av: Stina

Det känns nog mer personligt att köpa ett handskrivet! :)

2011-06-13 @ 21:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign